Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt eenvoudig de bestelling afrekenen via de webshop. Na het klikken op 'nu kopen' wordt u automatisch doorverwezen naar de door u gekozen betaaloptie. Na het betalen ontvang u een bevestiging van uw betaling.
Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?
U kunt bij ons betalen met iDEAL vooraf betalen per bankoverschrijving en betaling in de winkel met Pin / Contant.
Meer informatie hierover vind je op de pagina: 'Betaalmethoden'
Kan ik ook per bankoverschrijving betalen?
Ja, dit kan zeker. Het is ook mogelijk om handmatig uw bestelling te betalen. Gebruik hiervoor de volgende gegevens:
IBAN Nummer: NL50 RBRB 0 898 292 174
t.n.v. Huishoudplein Het SpeelKado
Bank: Regiobank
Opmerking: LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen uw bestelling vanaf een orderwaarde van €39,- volledig gratis. Onder dit bedrag vragen wij een vergoeding van €4,95.
Wie verzend mijn bestelling?
Wij werken samen met DHL in alle landen. Indien u meer informatie wilt weten over DHL, bezoek dan de website van DHL.
Ontvang ik bij mijn bestelling een Track & Trace code?
Ja, u ontvangt van ons automatisch een track and trace code zodra het pakket verstuurd wordt. Hiermee kunt u eenvoudig uw pakket traceren. Indien u hier verder vragen over hebt neem dan contact op met de klantenservice.
Is het ook mogelijk om de bestelling af te halen?
Ja, wij het mogelijk om uw bestelling af te halen op Markstraat 2c in Kesteren. Tijdens het bestellen klik dan op 'Bestelling afhalen' en wij zorgen dat uw pakketje klaarstaat.
Waar bevindt zich de afhaallocatie?
Markstraat 2c te Kesteren (NL)
Alleen op afspraak
Mag ik mijn aankoop ruilen of terugsturen?
Alle items in onze shop mogen zonder opgave van reden of enkele verplichting binnen 14 dagen geretourneerd of geruild worden. Stuur het artikel binnen 14 dagen ongebruikt, onbeschadigd, indien mogelijk in de originele verpakking naar ons retour. We accepteren de retournering niet meer wanneer we deze na het gestelde termijn van 14 dagen ontvangen.
Het artikel dat ik heb ontvangen is beschadigd. Wat moet ik nu doen?
Uiteraard gaan wij direct voor u oplossen. Neem contact op met onze klantenservice en stuur een mail naar info@hetspeelkado.nl
Hoe kan ik contact opnemen met Het Speelkado?
U kunt ons per mail via info@hetspeelkado.nl bereiken
U kunt ons bezoeken, alleen op afspraak
Een artikel staat niet meer op de website. Wanneer komt deze terug?
Als een artikel uitverkocht is, komt het niet altijd meer terug op de site. Soms kunnen wij artikelen namelijk maar 1 keer inkopen. Hier kunnen wel uitzonderingen op zijn. Houd de website dus goed in de gaten of stuur een e-mail naar de klantenservice. Zodra het artikel weer beschikbaar is, ontvang u van ons een e-mail.